Pożegnanie

29 10 2009

Jak pewnie zauważyliście, od dłuższego już czasu nie pojawiają się nowe wpisy. Niestety rzetelne prowadzenie bloga okazało się zbyt czasochłonne i przegrało z szarą rzeczywistością i zabieganiem. W końcu nie sztuką jest napisać cokolwiek – skoro poświęcacie swój cenny czas na czytanie tego co napisałem, niech przynajmniej wniesie to coś w Wasze życie. A dobry artykuł wymaga czasu. Mam nadzieję, że uda mi się nabyć odpowiednie nawyki, robić mniej by zrobić więcej i kiedyś będę mógł powrócić do dzielenia się z Wami moim sposobem na życie. Tymczasem dziękuję za liczne odwiedziny i żegnając się (oby nie na zawsze) pozdrawiam gorąco wiernych czytelników.

Swieka

Działania

Information

4 Komentarze

10 11 2010
abigail

Bardzo byłoby dobrze, gdybyś wrócił. Ja na przykład, dopiero niedawno odkryłam tego bloga :)… Szkoda, że jest on tak bardzo zakotwiczony w kiedyś… Wszystkiego dobrego i dziękuję.

10 11 2010
swieka

Cały czas zastanawiam się nad powrotem do pisania. Niestety za dużo się dzieje w moim życiu. Ale zapewniam, że jeśli tylko powrócę, to na pewno o wszystkim opowiem :)

Pozdrawiam

5 01 2011
Ja

Bardzo wartościowy blog dla wszystkich zainteresowanych samorozwojem i poprawą jakości swojego życia. Zachęcam do pisania w miarę możliwości i popularyzowania takiego podejścia ;)

5 01 2011
swieka

Oj kusicie, kusicie. Ale póki co nie zanosi się na kontynuację blogu.

W między czasie zapraszam do czytania http://zenhabits.net skąd czerpałem inspirację (i większość wiedzy).

Skomentuj

