Wyzwanie Steva Speirsa. Tydzień 2.

20 05 2009

Jakiś czas temu podjąłem wyzwanie Steva Speirsa. W poniedziałek zakończyłem 2 tydzień. Dziś przeprowadziłem test wydajnościowy. W drugim tygodniu ćwiczenia szły znacznie lepiej niż w pierwszym. Zakwasy minęły, a ćwiczenia weszły mi w nawyk. Wykonałem zakładany plan w 100%. Problemy z brzuszkami w pierwszym tygodniu trochę zakłóciły harmonogram, ale wszystko da się naprawić. Podsumowując miniony tydzień: 223 pompek (o 63 więciej niż w poprzednim tygodniu), 360 brzuszków (o 148 więcej niż w poprzednim tygodniu), 626 przysiadów (o 187 więcej niż w poprzednim tygodniu). Wyniki testu: 32 pompki (12 więcej niż na starcie), 47brzuszków (12 więcej niż na starcie) oraz 93 przysiady (21 więcej niż na starcie). Widać efekty, nie pozostaje mi nic innego, jak ćwiczyć dalej.

A Ty ile pompek zrobisz?

A Ty ile pompek zrobisz?

Działania

Information

One response

29 10 2009
Aaa

Jest tu dużo rzeczy,które warto przeczytać :) Z pewnością będę tu wpadać,dlatego częstsze wpisy wskazane ;)

Skomentuj

