Wyzwanie Steva Speirsa. Tydzień 1.

11 05 2009

Tydzień temu podjąłem wyzwanie Steva Speirsa. Pora podsumować pierwsze treningi. Było trudniej niż się spodziewałem. Po przeprowadzeni testu okazało się, że pompki muszę zacząć od początku programu, natomiast brzuszki i przysiady uplasowały się w 3 tygodniu. Pierwszy trening minął gładko. Niestety zakwasy powstałe po teście i pierwszym treningu porządnie mi dokuczały. Jednak nie poddałem się i przystąpiłem do drugiego dnia ćwiczeń. Norma pompek wyrobiona – odczuwam zadowolenie. Przy drugiej serii brzuszków okazało się, że zakwasy są poważniejsze niż myślałem, dlatego też to ćwiczenie nie zostało ukończone. Nie zrażony problemami zabrałem się za przysiady – na szczęście nie było tu już większych problemów. Dzień trzeci wyglądał bardzo podobnie – odpadłem w 3 serii brzuszków. Postanowiłem, że w przyszłym tygodniu powtórzę program brzuszków, podczas gdy pozostałe ćwiczenie będą przebiegać normalnym torem. Podsumowując miniony tydzień: 160 pompek, 212 brzuszków, 439 przysiadów.

Brzuszki - takie problemu się nie spodziewałem.

Brzuszki - takiego problemu się nie spodziewałem.

Photo by stopthegears.

P.S. Kto jeszcze podjął wyzwanie? Jak Wam idzie? Podzielcie się Waszymi sukcesami.

Działania

Information

One response

14 05 2009
Wojciech

Wchodzę w to :)

Po pracy zrobię testy i podzielę się wynikami.

Pozdrawiam!
Wojciech :)

Skomentuj

