Wyzwanie Steva Speirsa. Wstęp.

4 05 2009

Zastanawiało Cię kiedyś ile jesteś w stanie zrobić pompek, brzuszków i przysiadów? 10, 20, 50, 100? A co powiesz na 100 pompek, 200 brzuszków i 200 przysiadów? Takie właśnie wyzwanie rzucił internautom Steve Speirs. Przedstawił on program, dzięki któremu w 6 tygodni można osiągnąć ten poziom. I wcale nie są to wielogodzinne treningi – wystarczy 1 godzina tygodniowo (rozłożona na 3 dni). Pomyślałem „Czemu nie? Przecież 1 godzina to bardzo mało.”  Szczegółowy program znajdziecie klikając poniższe obrazki. Programy ćwiczeń są w języku angielskim. Jeżeli będziecie mieli problemy – śmiało piszcie komentarze – postaram się uaktualnić wówczas post bardziej obszernym opisem.

Program 100 pompek

Program "100 pompek"

Wyzwanie 200 brzuszków.

Program "200 brzuszków".

Wyzwanie 200 przysiadów.

Program "200 przysiadów".

Podjąłem wyzwanie i w ramach motywacji, będę się z wami dzielił wynikami w każdy poniedziałek. Dziś wykonałem test. Jak mogłem się spodziewać, efekt nie był powalający. Zrobiłem 20 pompek, 35 brzuszków i 72 przysiady. Od środy zaczynam pierwszy tydzień ćwiczeń. Trzymajcie kciuki i zachęcam do podjęcia wyzwania wraz ze mną – zobaczymy ile osób dotrwa do końca.

Działania

Information

6 komentarzy

11 05 2009
Wyzwanie Steva Speirsa. Tydzień 1. « The smooth life.

[…] Steva Speirsa. Tydzień 1. 11 05 2009 Tydzień temu podjąłem wyzwanie Steva Speirsa. Pora podsumować pierwsze treningi. Było trudniej niż się spodziewałem. Po przeprowadzeni […]

14 05 2009
Wojciech

Mój test: 60 przysiadów, 94 brzuszki, 15 pompek :)

Pozdrawiam,
Wojciech :)

14 05 2009
swieka

Moje gratulacje :) Życzę wytrwałości w treningach :)

30 04 2011
Wojciech

Cały czas robię Steve’a :) Przysiady to już lajt, na maksa zrobiłem ponad 600.
Zostały do zrobienia brzuchy, machnę jakąś setkę, pompki (tutaj to rzeczywiście wyzwanie – zrobię jednorazowo jakieś 50) i podciągnięcia na drążku (rekord: 10, cel: 20).
Ten prosty trening + dieta PALEO/HUNTER-GATHERER/PRIMAL BLUEPRINT = nieźle wytyrana sylwetka ;)

1 01 2010
Wyzwanie Steva Speirsa:) « Zen to done-sposób na proste życie

[…] Dziś robię test-postaram się zrobić jak najwięcej pompek i zobaczę jaki trening zastosuję od następnego tygodnia- zachęcam Was do zdrowego stylu życia. Wysiłek fizyczny i zdrowa dieta znacznie wspomagają nasze zdrowie i samopoczucie ale należy zachować złoty środek, bo niestety nadmierne uprawianie sportu też jest szkodliwe:) Mam nadzieję że będziecie mnie wspierać w komentarzach i pisać o swoich doświadczeniach:) Poniżej przesyłam link do strony w której znajdują się banery z ćwiczeniami, które będę stosował.:) https://thesmoothlife.wordpress.com/2009/05/04/wyzwanie-steva-speirsa-wstep/ […]

24 07 2012
zielonycesar

Dwie pompeczki, piwko na brzuszek, czwarte piętro bez windy i Stivi się zdziwi…

Skomentuj

